Η συνέντευξη που δεν θα διαβάσετε στον Δυτικό Τύπο - Μανώλης Β. Βολουδάκης

Breaking

27/02/2017

Η συνέντευξη που δεν θα διαβάσετε στον Δυτικό Τύπο

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η συνέντευξη που παραχώρησε ο Алексáндр Гéльевич Дýгин στον Alex Jones και στο Infowars, που αποτελεί τον κορυφαίο ειδησιογραφικό ιστότοπο στο διαδίκτυο. Σας την παρουσιάζω στην μετάφρασή μου από το απομαγνητοφωνημένο Αγγλικό κείμενο, που δημοσιεύθηκε εδώ.

– Λοιπόν, doctor, σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε. Θέλω απλά λίγα λεπτά να διηγηθώ για σας, για αυτό που αγωνίζεστε, αυτό που πραγματικά πιστεύετε, για όλη τη μεγάλη κίνηση που έχετε ξεκινήσει. Ποιός νομίζετε ότι είναι πραγματικά ο Пу́тин και ποιός νομίζετε ότι είναι ο Trump σε αυτό το νέο πολυπολικό κόσμο;
– Σας ευχαριστώ, Alex, για την ευγενική παρουσίασή σας. Θα ήθελα να εκφράσω τις ιδέες μου σχετικά με το τι συμβαίνει στον κόσμο, με τη νέα agenda των ΗΠΑ με τον κ. Τrump, που υποστηρίζω με όλη μου την καρδιά, και τι πρόκειται να συμβεί με την Ρωσία και με τον κ. Пу́тин, τον οποίο επίσης υποστηρίζω με όλη μου την καρδιά.
Ο κ. Пу́тин και εγώ, υπερασπιζόμαστε την ίδια θέση, μοιραζόμαστε τις ίδιες ανησυχίες, αγαπάμε τον λαό μας. Είναι η ίδια ημερήσια διάταξη που ελπίζω μοιράζεται επίσης και ο κ. Trump. Και όλοι έχουμε κατηγορηθεί. Δεν είναι επειδή είμαστε κακοί ή εξτρεμιστές, αλλά αυτό συμβαίνει λόγω των αξιών και της θέσης μας.
Στο βιβλίο μου Η Τέταρτη Πολιτική Θεωρία, ασκώ κριτική σε τρεις πολιτικές θεωρίες. Είμαι εναντίον του φιλελευθερισμού, ενάντια στην παγκοσμιοποίηση, και είμαι ενάντια στον κομμουνισμό. Είμαι παραδοσιακός και χριστιανός. Ήμουν ένας αντιφρονών κατά τη σοβιετική εποχή, γιατί ποτέ δεν ασπάστηκα τις συμβάσεις του κομμουνισμού, δεν αποδέχτηκα αυτή την ασθένεια. Είμαι αντι-κομμουνιστής και την ίδια στιγμή, είμαι αντιναζιστής, αντιφασίστας. Δεν συμμερίζομαι αυτόν την νεορατσισμό. Πάντα εμμένω στο ίδιο πράγμα –ανήκω στην τέταρτη πολιτική θεωρία και, όταν τα φιλελεύθερα μέσα ενημέρωσης προσπαθούν να με παρουσιάσουν ως εξτρεμιστή ή κομμουνιστή, λένε ένα απόλυτο ψέμα.

– Αλλά πρώτα, μπορείτε να μας πείτε γιατί ο Влади́мир Пу́тин είναι τόσο δημοφιλής στην Ρωσία και σε όλο τον κόσμο; Τι είναι πραγματικά αυτό το οποίο ο ίδιος υπερασπίζεται;
– H εισαγωγή μου ήταν σημαντική γιατί θα ήθελα να τονίσω ότι είμαι απλά ένας ρεαλιστής, όπως εσείς, Αlex, και όπως ο κ. Trump ή ο κ. Пу́тин.
Ο ρεαλισμός δεν σημαίνει εθνικισμό. Ο ρεαλισμός δεν σημαίνει καμία ιδεολογία. Ο ρεαλισμός θεωρεί την κυριαρχία των ανθρώπων και των εθνών ως την υψηλότερη αξία. Και αυτή είναι μια agenda εντελώς ενάντια στην παγκοσμιοποίηση.

– Ακριβώς! O κ. Trump είναι ένας γνωστός ρεαλιστής. Θα έπρεπε να τιμούμε την κυριαρχία και τον εθνικισμό και να εργαζόμαστε μαζί και να μην προσπαθούμε να κατακτήσουμε ο ένας τον άλλο. Αυτό είναι απλά κοινή λογική. Αυτό είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα να αντισταθούμε στο κοινό μας εχθρό, την παγκοσμιοποίηση, έτσι δεν είναι;
– Απολύτως. Και η εθνική κυριαρχία είναι πολύ σημαντική σε αυτό. Υπερασπίζεται ταυτότητες. Οι ταυτότητες μπορεί να είναι διαφορετικές. Μπορούν να συμπίπτουν ή όχι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει αναγκαστικά πόλεμο σε μια χώρα. Μπορούμε να δεχτούμε τις διαφορές σας με έναν θετικό τρόπο. Οι Αμερικανοί και οι Ρώσοι είναι διαφορετικοί, οι Ευρωπαίοι, οι Αμερικανοί και οι Ρώσοι είναι διαφορετικοί.
Οι παγκοσμιοποιητές προσπαθούν να κάνουν ένα είδος ειρηνιστικού ονείρου δολοφονώντας χώρες, σκοτώνοντας διαφορές. Έχουμε ανάγκη να επιβεβαιώσουμε τις ταυτότητές μας και αυτός είναι ο τρόπος για να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλον. Αυτή είναι επίσης και η θέση του Пу́тин. Δεν είναι ιμπεριαλιστής. Δεν είναι ένας φανατικός.
Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου δεν υπάρχει πλέον εχθρότητα στις χώρες μας. Συνήθιζα να είμαι αντιαμερικανός κατά τη διάρκεια της θητείας του Οbama ή του Bush όχι επειδή δεν μου αρέσουν οι Αμερικανοί. Αγαπώ την Αμερική, αλλά μισώ την agenda της παγκοσμιοποίησης. Όλοι στην Ρωσία πρέπει να καταλάβουν ότι η Αμερική είχε μονοπωληθεί από μία αίρεση παγκοσμιοποίησης. Τώρα, όμως, ο Τrump επαναφέρει την αξιοπρέπεια της Αμερικής. Και σταματήσαμε αμέσως να μισούμε την Αμερική, διότι δεν είναι οι Αμερικανοί που μισούσαμε πριν –Ήταν η elite της παγκοσμιοποίησης.
Η παγκοσμιοποίηση είναι το πρόβλημα κάθε χώρας και κάθε ατόμου. Επίσης και οι Ρώσοι δέχονται επίθεση από την παγκοσμιοποίηση. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι. Πιστεύω ότι η μεγάλη "πολυπολικότητα" μπορεί να οδηγήσει σε συνεργασία των χωρών και των λαών μας. Αλλά πρέπει να αγωνιστούμε ενάντια στους κοινούς μας εχθρούς. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε τον κ. Soros, που προσπάθησε να ανατρέψει τις κυβερνήσεις μας και προσπαθεί να δημιουργήσει επαναστάσεις στις χώρες μας.
Πρέπει να καταλάβετε ότι η Ρωσία δεν είναι πλέον μια κομμουνιστική χώρα. Δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε παλιά μοντέλα του Ψυχρού Πολέμου. Η Ρωσία είναι μια παραδοσιακή, χριστιανική χώρα, ακριβώς όπως είναι και η Αμερική. Και το ριζοσπαστικό Ισλάμ, υποστηριζόμενο από την παγκοσμιοποίηση, είναι ο κοινός μας εχθρός. Αυτό που είναι επίσης σημαντικό για την Ρωσία είναι ότι ακούμε τις φωνές των ανθρώπων που πεθαίνουν για την ελευθερία μας και την ασφάλειά μας. Νομίζω ότι είναι αναγκαίο να ακούμε τι λένε οι άνθρωποι από τον στρατό. Χάνουμε τα παιδιά μας που αγωνίζονται ενάντια στους ακραίους Ισλαμιστές.

[ συνεχίζεται... ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου